
ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ
Προς μέλη και φίλους της παράταξης
«Μεγανήσι – Μαζί στο μέλλον»
Φίλες και φίλοι,
Αγαπητοί συνεργάτες
Στις 7 Νοέμβρη δώσαμε και κερδίσαμε μια μεγάλη και σημαντική αυτοδιοικητική μάχη, τη σημασία της οποίας, την καθόρισαν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που είχε. Το Μεγανήσι αντιστάθηκε και κέρδισε! Όμως για να είναι η νίκη της παράταξής μας, νίκη της Μεγανησιώτικης κοινωνίας, πρέπει να πετύχουμε τους στόχους και να ανταποκριθούμε στις δεσμεύσεις μας, στα πλαίσια της προγραμματικής και οραματικής μας πρότασης για το Μεγανήσι.
Γι’ αυτό σήμερα, μετά το καταλάγιασμα της φόρτισης των εκλογών, αναλύοντας και αξιολογώντας σωστά όλα τα δεδομένα, προχωράμε στη συγκρότηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου. Με ξεκάθαρους στόχους, με συλλογικές αλλά και προσωπικές δεσμεύσεις, δημιουργούμε ένα πλειοψηφικό κοινωνικό ρεύμα, που αφήνει πίσω του όσους επιμένουν να παραμένουν καρτερικά στα «ταμπούρια» τους. Δεν φοβόμαστε το διάλογο και την κριτική! Αντίθετα τα επιδιώκουμε, αφού αυτά είναι συστατικά στοιχεία της πολιτικής μας. Στα πλαίσια ενός έντιμου διαλόγου, δεν θα αποφύγουμε τις συγκρούσεις, έχοντας πάντα στο μυαλό μας, ότι πρέπει να πετύχουμε. Όχι για τους εαυτούς μας αλλά για το Μεγανήσι.
Είναι προφανές ότι βρισκόμαστε σε μια δύσκολη συγκυρία, που την προσδιορίζουν κυρίως το νέο θεσμικό πλαίσιο και η οικονομική κατάσταση της χώρας. Για να πετύχουμε πρέπει μέσα από τη θεσμοθέτηση ενός σταθερού πλαισίου αρχών και στόχων, να υπάρξει η καλύτερη δυνατή διαχείριση και αξιοποίηση όλων των πόρων μας και ιδιαίτερα του έμψυχου δυναμικού του Μεγανησιού.
Το παρακάτω σχέδιο που τίθεται για συζήτηση, μέσα σε ένα νέο θεσμικά περιβάλλον, αναδεικνύει τις προτεραιότητες μας και ταυτόχρονα προσπαθεί να διαχειριστεί το πολιτικό προσωπικό αλλά και συνολικά το έμψυχο δυναμικό του Νησιού μας.
Καλούμαστε το Σάββατο 18 Δεκέμβρη και ώρα 18.00 στην αίθουσα πολισμού στο Γυμνάσιο-Λύκειο (Σπαρτοχώρι) για να συζητήσουμε όλα αυτά και να καθορίσουμε το πλαίσιο δράσης της επόμενης δημοτικής περιόδου.
Με την ευκαιρία αυτής της επικοινωνίας, και ενόψει των γιορτών και του νέου έτους, θέλω να ευχηθώ σε όλους σας προσωπική και οικογενειακή ευτυχία, χαρά και προπάντων υγεία!
Μεγανήσι 14 Δεκέμβρη 2010
Στάθης Ζαβιτσάνος
Δήμαρχος Μεγανησίου
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
Η δράση μας οργανώνεται βασικά σε τέσσερις άξονες.
1. ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Οι προεκλογικές μας δεσμεύσεις και το πρόγραμμά μας, καθορίζουν κυρίως το πλαίσιο αυτού του άξονα. Προχωράμε στη κατάρτιση ενός πενταετούς αναπτυξιακού προγράμματος μέρη του οποίου θα είναι τα ετήσια τεχνικά προγράμματα. Είναι σαφές ότι μέσα από μια ανοιχτή διαβούλευση, επιδιώκουμε την ευρύτερη δυνατή συναίνεση.
Οι προτεραιότητές μας και οι στόχοι μας, όπως αναλύονται στο πρόγραμμά μας, και ενδεικτικά αναφέρω είναι:
✔ ΕΡΓΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. ΣΧΟΟΑΠ, Βιολογικοί, απορρίμματα, ύδρευση, Πολεοδόμηση.
✔ ΕΡΓΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. Μουσεία, Περιπατητικό δίκτυο, ανάδειξη σημείων ενδιαφέροντος.
✔ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ & ΠΡΟΒΟΛΗ. Εναλλακτικές μορφές τουρισμού, αναβάθμιση παρεχόμενων υπηρεσιών, θαλάσσιος τουρισμός.
✔ ΥΠΟΔΟΜΕΣ. Περιφερειακό οδικό δίκτυο, μαρίνα Αθερινού, βελτίωση λειτουργίας λιμανιών, μεταφορά ελαιοτριβείων, πλατεία Βαθιού, αλσύλλιο Σπαρτοχωριού κ.λ.π
2. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΗΜΟΥ- ΥΠΟΔΟΜΕΣ
Κυρίως έχει να κάνει με το κρίσιμο μέγεθος του Δήμου και την προσαρμογή του στο νέο θεσμικό περιβάλλον. Ενδεικτικά υπάρχουν οι εξής ενότητες:
✔ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ
✔ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
✔ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΔΗΜΟΣ
✔ ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ
✔ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ
3. ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
Η κοινωνική συνοχή και μάλιστα η ενίσχυση του κοινωνικού ιστού του Νησιού μας, είναι η βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξή του. Το Πολιτιστικό Κέντρο και η Κοινωφελής Εταιρεία του Δήμου θα στηρίξουν αυτή τη προσπάθεια, που έχει να κάνει με τις ενότητες:
✔ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
✔ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
✔ ΠΑΙΔΕΙΑ
✔ ΥΓΕΙΑ – ΠΡΟΝΟΙΑ- ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
4. ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑ
Η συμμετοχικότητα, δεν μπορεί να είναι ένα ρητορικό σχήμα, αλλά μια συνεχής και ειλικρινής προσπάθεια κυρίως από την πλευρά μας, αφού εμείς έχουμε την ευθύνη της διοίκησης, πιστεύοντας ότι είναι η βασική προϋπόθεση να πετύχουμε τους στόχους μας. Παράλληλα πρέπει να δημιουργήσουμε τις αναγκαίες ασφαλιστικές δικλείδες, ώστε να μην υπάρξουν πισωγυρίσματα στην ανάπτυξη και την εξέλιξη του Μεγανησιού. Και αυτό θα το πετύχουμε με:
✔ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
Δημιουργία πρότυπου ψηφιακού Δήμου με ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, ψηφιακή διαχείριση των προμηθειών και της αποθήκης, οικονομική διαχείριση με εύκολη προσβασιμότητα του κάθε δημότη, προληπτικό έλεγχο δαπανών, απόλυτη εφαρμογή του προγράμματος «Διαύγεια» με ανάρτηση κάθε απόφασης όλων των οργάνων του Δήμου. Η απόλυτη διαφάνεια αποθαρρύνει στο παρόν και στο μέλλον λογικές του «Δήμου λάφυρο», και αποφορτίζει τις Δημοτικές Αρχές από πιέσεις μικρο-εξυπηρετήσεων.
✔ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
Μέσα από τη δημόσια διαβούλευση επιδιώκουμε τον εμπλουτισμό της σκέψης και της δράσης μας και κυρίως την ευρύτερη συναίνεση στα θέματα του Νησιού μας. Έτσι ενθαρρύνεται η συμμετοχή και δίνεται σε όλους η δυνατότητα έκφρασης. Ένας ενημερωμένος δημότης, δύσκολα παραπληροφορείται. Παράλληλα αναδεικνύονται απόψεις και πρωτοβουλίες και κυρίως εκείνοι οι δημότες μας που θα ήθελαν να έχουν ένα ρόλο στα δρώμενα του Νησιού μας, με βάση τη σκέψη και την ανιδιοτελή προσφορά τους και όχι τις όποιες σκοπιμότητες.
✔ ΟΜΑΔΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ & ΜΕΛΕΤΗΣ
Με το νέο θεσμικό πλαίσιο και ειδικότερα σύμφωνα με τις παρ.1, 2 και 3 του άρθρου 58 του Ν.3852/2010 , ο Δήμαρχος «…συνιστά ομάδες εργασίας και ομάδες διοίκησης έργου από μέλη του δημοτικού συμβουλίου, υπαλλήλους του δήμου, υπαλλήλους του δημόσιου τομέα ή ιδιώτες για τη μελέτη και επεξεργασία θεμάτων του δήμου, καθορίζοντας τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας τους».
Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ευέλικτα σχήματα, χωρίς να αποκλείεται κανείς, με συγκεκριμένο αντικείμενο δράσης και μελέτης.
Είναι διαπιστωμένη η αδυναμία των υπηρεσιών του Δήμου, και πιστεύω ότι αντικειμενικά θα συνεχίσει να υπάρχει, να παρακολουθήσει και να διευθύνει δύσκολα εξειδικευμένα θέματα. Ο ρόλος αυτών των ομάδων θα είναι σημαντικός γιατί ουσιαστικά θα είναι οι εισηγητές των θεμάτων στο Δημοτικό Συμβούλιο.
✔ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ – ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Είναι σαφές ότι η κοινωνία μας πρέπει να κάνει ένα βήμα μπροστά. Η κρισιμότητα των καιρών δεν επιτρέπει σκοπιμότητες και εγωισμούς από καμιά πλευρά. Έχουμε την ανάγκη μιας ενοποιημένης κοινωνίας, τουλάχιστον στα βασικά θέματα και στους στόχους. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι πρέπει να συμφωνούμε σε όλα. Πρέπει όμως να συμφωνήσουμε ότι ο διάλογος θα είναι έντιμος. Εμείς, ως Δημοτική Αρχή, παίρνουμε την ευθύνη και βάζουμε τους κανόνες. Αν κάποιους πρέπει να τους αλλάξουμε, να τους αλλάξουμε. Όμως πρέπει να πάμε με κανόνες. Και αφού τους συμφωνήσουμε, είμαστε υποχρεωμένοι όλοι να τους τηρήσουμε και εμείς να τους εφαρμόσουμε. Αν κάποιος έχει κάτι άλλο στο μυαλό του, ας προχωρήσει με δική του ευθύνη στο δικό του δρόμο.
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ – ΟΜΑΔΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ – ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ
Τα παρακάτω προτείνονται σαν μια βάση κουβέντας, στο πλαίσιο των προτεραιοτήτων και των στόχων μας. Είναι σαφές ότι πέρα από τη συλλογική ευθύνη, υπάρχει η ατομική ευθύνη και ο καθένας μας στο καθορισμένο πλαίσιο του, κρίνεται και απολογείται. Είναι σαφές ότι την πρώτη ευθύνη της διάχυσης και του συντονισμού όλων των δράσεων του Δήμου την έχει ο Δήμαρχος. Όμως αναιρείται ο ρόλος του αν όλα τα θέματα είναι της αρμοδιότητάς του. Είναι ειλικρινής η δήλωσή μου, που δεν είναι τωρινή, ότι όποια αρμοδιότητα ή δράση θέλει ο κάθε δημότης, αιρετός ή μη αιρετός της συμπολίτευσης ή της αντιπολίτευσης, στα πλαίσια πάντα του νόμου και των θεσμών, μπορεί να την αναλάβει. Με βάση τα παραπάνω, προτείνω:
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
Ανταποδοτικές Υπηρεσίες. Ύδρευση, ηλεκτροφωτισμός, Καθαριότητα.
Διαχείριση λυμάτων.
Διαχείριση απορριμμάτων, ανακύκλωση.
Συντήρηση κοινοχρήστων χώρων, παιδικές χαρές, πλατείες, πράσινο.
Συντονισμός συνεργείων, αυτοκίνητα – αμαξοστάσιο, αποθήκες.
Η τοπική συγκοινωνία
Πρόγραμμα «Διαύγεια»
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Οι οριζόμενες από το νόμο.
Η δημόσια διαβούλευση
Οι εθελοντικές ομάδες
Εκπροσώπηση του Δήμου και υποστήριξη των προγραμματικών συμβάσεων
Επικουρεί το Δήμαρχο στο συντονισμό και υποστηρίζει τις ομάδες δουλειάς.
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ – Πρόεδρος – Δ.Σ
«Βοήθεια στο Σπίτι»
Αθλητικές υποδομές, συντήρηση, φύλαξη, οργάνωση λειτουργίας.
Κοινωνικές δράσεις – Προγράμματα (Υγεία – Πρόνοια, Παιδεία, Αθλητισμός, ευπαθείς ομάδες.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ – Πρόεδρος – Δ.Σ
Πολιτιστικά προγράμματα
Βιβλιοθήκη
Έκδοση βιβλίου πολιτιστικής ταυτότητας
Οργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων.
Λειτουργία αίθουσας πολιτισμού.
ΟΜΑΔΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ
Με τις παρακάτω ομάδες δουλειάς, δίνουμε τη δυνατότητα στο έμψυχο δυναμικό του Μεγανησιού, ύστερα από έκφραση της βούλησής τους, να συμμετέχουν ενεργά και να στηρίξουν τις διάφορες δράσεις. Τα Τοπικά Συμβούλια, μετά από συζήτηση, θα πάρουν τις δικές τους αρμοδιότητες, κυρίως με την καθημερινότητα και τη λειτουργία του οικισμού. Παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο συγκρότησης και άλλων ομάδων, σε σχέση πάντα με τις ανάγκες και τη συγκυρία.
1. ΣΧΟΟΑΠ. Οργανώνει και συντονίζει το διάλογο. Συνεργάζεται με τη μελετητική ομάδα. Εξειδικεύει τις προτάσεις και τις προτείνει για ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο.
2. Πολεοδόμησης. Επιβλέπει και συνεπικουρεί τη μελετητική ομάδα. Οργανώνει την διαδικασία, εξετάζει και εισηγείται επί των ενστάσεων.
3. Πολιτιστικών υποδομών
Μουσεία. Συλλογή υλικού, ίδρυση, λειτουργία.
Ανάδειξη περιοχής Άη – Γιάννη. Ολοκλήρωση μελετών – άλλες δράσεις.
Αρχαιοφυσική έρευνα.
Περιπατητικό δίκτυο, ανάδειξη σημείων ενδιαφέροντος ( Σπήλαια, πηγάδια κ.λ.π )
4. Τουριστικής ανάπτυξης και προβολής.
Περιηγητικό τρένο. Δίκτυο ποδηλάτων.
Καταδυτικός τουρισμός. Εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Παρακολούθηση και επίβλεψη των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών.
Έκδοση διαφημιστικού υλικού, και άλλες δράσεις προβολής.
Προγράμματα επιμόρφωσης και υποστήριξης επαγγελματιών.
5. Διαχείρισης λιμανιών – Θαλάσσιος τουρισμός.
Σχέδιο υποστήριξης και ευταξίας λιμανιών.
Ίδρυση Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου.
Παράκτια γεωμορφολογική, ιζηματολογική, ωκεανογραφική μελέτη.
Τουριστικό καταφύγιο Αθερινού.
6. Πρωτογενούς τομέα.
Επιβλέπει και εξειδικεύει τη μεταφορά των ελαιοτριβείων.
Πρόγραμμα leader
Υποστήριξη γεωργικής παραγωγής.
Θέματα αλιευτικά και λειτουργίας αλιευτικών αραξοβολίων.
7. Επιτροπή τήρησης κανονιστικών αποφάσεων
Υποκαθιστά κατά κάποιο τρόπο (και μέχρι την ίδρυσή της) τη δημοτική αστυνομία.
Φίλες και φίλοι,
Συζητάμε σήμερα για το τρόπο οργάνωσης και υλοποίησης του προγράμματος και των δεσμεύσεων μας. Όλα τα παραπάνω δεν ξεκινούν από μηδενική βάση. Για τα περισσότερα θέματα υπάρχει προεργασία και ωρίμανση σε σημαντικό βαθμό. Υπάρχει όμως θέμα με τους ρυθμούς υλοποίησης. Σημαντική παράμετρος αυτού είναι το στελεχιακό δυναμικό, που θα υποστηρίξει αυτές τις δράσεις. Το κρίσιμο μέγεθος του Δήμου μας, δεν δίνει την πολυτέλεια σε κανέναν να μείνει αδιάφορος. Στο τέλος δεν θα κριθούμε μόνο από το αποτέλεσμα αλλά και από την προσωπική και συλλογική μας προσπάθεια. Και αυτό αφορά το σύνολο των Μεγανησιωτών.
πηγή:
http://www.mazistomellon.gr






















25 responses to “Kάλεσμα Δημάρχου Μεγανησίου”
Κωσταντίνος Aβούρης
Δεκεμβρίου 17th, 2010 στις 17:16
Προς μέλη και φίλους της παράταξης
«Μεγανήσι – Μαζί στο μέλλον»
Φίλες και φίλοι,
Αγαπητοί συνεργάτες
ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕΓΑΝΗΣΙΟΥ ΟΙ ΥΠΟΛΙΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΝΗΣΩΤΕΣ ?ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΝΗΣΙΩΤΗΣ?ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ?ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΓΕΤΕ “ΜΕΓΑΝΗΣΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ” Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΑΣ ΑΛΛΑ “ΜΕΓΑΝΗΣΙ ΚΟΜΜΕΝΟ ΣΤΑ ΔΥΟ “ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ
Λευτέρης Π. Κατωπόδης
Δεκεμβρίου 17th, 2010 στις 19:13
Εύχομαι κάθε επιτυχία στα μέλη,στους φίλους και τους συνεργάτες του επιτυχόντος συνδυασμού “Μεγανήσι-Μαζί στο μέλλον” .Εσωτερική υπόθεση.Κρίμα.
Αναστάσιος Σ. Μάντζαρης
Δεκεμβρίου 17th, 2010 στις 20:05
“Στις 7 Νοέμβρη δώσαμε και κερδίσαμε μια μεγάλη και σημαντική αυτοδιοικητική μάχη, τη σημασία της οποίας, την καθόρισαν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που είχε. Το Μεγανήσι αντιστάθηκε και κέρδισε !»
Το πολεμικό σκηνικό στήθηκε .(εκ του ασφαλούς)
Νικητές θεωρούνται τα μέλη και οι φίλοι της παράταξης “Μεγανήσι μαζί στο Μέλλον” δηλαδή οι Μεγανησιώτες που κατάφεραν να αποκρούσουν
την επίθεση των ξένων κατακτητών.
Κατάλαβαν την εξουσία και τώρα μπορούν να διορίζουν ή να κάνουν οποιασδήποτε άλλης μορφής ρουσφέτι (χωρίς καμία διαδικασία που να εγγυάται την αξιοκρατία )τα Μεγανησιωτόπουλα , δηλαδή τα δικά τους παιδιά και να τελειώσουν με διωγμό τα “ξένα”.
Είμαι απόλυτα βέβαιος όμως ότι αυτή την τετραετία θα αποδειχθεί περίτρανα ότι πάνω από όλα είναι οι θεσμοί και οι δημοκρατικές διαδικασίες που εγγυώνται την εφαρμογή τους και αυτοί που θέλουν να πιστεύουν αλλά και να πιστεύουμε ότι όποιος παίρνει την εξουσία παίρνει και τα λάφυρα ή κάνει ότι θέλει είναι βαθιά νυχτωμένος.
Οι Μεγανησιώτες γνωρίζουν καλά ότι όποιος χωρίζει, διασπά, για οποιοδήποτε λόγω μία κοινωνία , ο μόνος οφελειμένος (με τα δικά του κριτήρια) είναι αυτός και χαμένοι όλοι οι υπόλοιποι και ακόμη περισσότερο η πλειοψηφία των δικών του ψηφοφόρων.
Η δημοκρατία θα κερδίσει.
Ζήτω η δημοκρατία
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
Δεκεμβρίου 17th, 2010 στις 22:54
Τάσο πάλι τα μπερεύειες τα πράγματα ,αν δεν κάνω λάθος η πρόσκληση δημοσιεύτηκε στο site,της παράταξης “ΜΕΓΑΝΗΣΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ”,το οποίο-λογικά-είναι όργανο της συγκεκριμένης παράταξης.
Ποιό είναι λοιπόν το πρόβλημά σου??
Αν ο Δήμαρχος έχει την άποψη ότι,για το σχέδιο δράσΗς της επόμενης τετραετίας ,θέλει πρώτα να το συζητήσει με τα μέλη και τους φίλους της παραταξης του,ποιός εισαι εσύ και οποιοσδήποτε άλλος ,που θα του το απαγορεύσουν??
Μην ξεχνάς ότι ο Λαός του Μεγανησιοιού τον εξέλεξε Δήμαρχο ΤΡΕΙΣ (3) φορές και εσύ όπως και εγώ δεν έχουμε εκτεθεί ποτέ σε εκλογές!!
Και να σου πω ρε συ φίλε και κάτι,χωρίς παρεξήγηση,όλο διαμαρτυρίες είσαι και σχόλια,αν δεν σου αρέσει ο Δήμρχος που επέλεξε ο Λαός του Μεγανησιού,άλλαξέ τον,την άλλη φορά βάλε εσύ για Δήμαρχος ή πάρε τα δικαιώματά σου απο το Μεγανήσι ,όπως τα έχει πάρει και το 80% των “ΜΕΛΏΝ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ” καλές γιορτές και κανόνισε
κάνα βράδυ να πιούμε κάνα μπουκάλι μετά δημοσίων θεαμάτων….
Γαβριλης Γιωργος
Δεκεμβρίου 18th, 2010 στις 09:46
Δηλαδη συνονοματε τους Παπαντρεουκαραμανληδομητσοτακηδες που επιλεγησαν πολλες φορες πρεπει να μην τους αγγιζουμε καθολου με την ιδια λογικη;Aναρωτιεμαι εγω.Τα δημοσια προσωπα οχι μονο πρεπει να υποβαλλονται σε κριτικη αλλα και να ελενχονται αυστηρα για τις επιλογες τους.Αυτη ειναι η εννοια και η ουσια της δημοκρατιας,διαφορετικα ας επιστρεψουμε στη μοναρχια.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
Δεκεμβρίου 18th, 2010 στις 15:00
Κύριε “συνονόματε”,ως προς το θέμα της κριτικής στα δημόσια πρόσωπα και στους διοικούντες γενικά,συμφωνώ απολύτως μαζί σου και θα πρόσθετα μάλιστα ότι πρέπει να γίνεται και σε έντονο βαθμό.
Στά άλλα διαφωνώ και εξήγησα τους λόγους,
οι οποίοι είναι ξεκάθαροι.
Η συγκεκριμένη κριτική σας, ξεκινάει από λάθος βάση.
Επίσης επειδή ο γραπτός λόγος “μένει”,την επόμενη φορά που θα αναφέρεις τη φράση:
“Γι αυτο το λογο ξαναβαλτε τα μαχαιρια στις θηκες και βγαλτε τα οταν θα χρειαστει”,
φρόντισε την λέξη μαχαίρια να την βάζεις σε εισαγωγικά….γιατί ενοχλεί!!
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ. ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
Δεκεμβρίου 18th, 2010 στις 15:13
Και κάτι που ξέχασες στον χαραχτηρισμό σου
“Παπαντρεουκαραμανληδομητσοτακηδες”
ξέχασες να αναφέρεις και τις κυβερνήσεις “Τζανετάκη” και “Ζολώτα”,
ΜΉΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΣΟ ΕΚΤΙΝΑΧΘΗΚΕ Ο ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ & ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ??
αυτές τις κυβερνήσεις ,δυστυχώς πολλοί τις ..ξεχνούν!! Τυχαίο ??
Είδες τελικά που ο γραπτός λόγος είναι δύσκολος??
Γαβριλης Γιωργος
Δεκεμβρίου 18th, 2010 στις 15:52
Μα ρε κολεα δεν βλεπεις πως κοιτιωνται αντι πολιτευση και δημοτικη αρχη σαν τους γατους ετοιμοι να βουτηχτουνε;Πετανε τη σκουφια τους για καυγα.Βλεπουν το δεντρο κι οχι το δασος.Αλλα κι εσυ…να φυγουν απ το μεγανησι,να πανε στη Αθηνα.Παντως με μενα μην τα βαζεις εγω λεω ταπεινα τη γνωμη μου που ποτε μου δεν ηξερα αν ειναι η σωστη.Το μονο ελλατωμα ειναι οτι την λεω αλλα αν αυτο σε προκαλει μπορω και χωρις νατη λεω.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
Δεκεμβρίου 18th, 2010 στις 17:03
Δεν είπα να «πάνε Αθήνα»,άλλο είπα και μην κάνεις ότι δεν κατάλαβες ,κύριε «ενεργέ πολίτη Μεγανησίου» …
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ
Δεκεμβρίου 19th, 2010 στις 12:18
«όλο διαμαρτυρίες είσαι και σχόλια ,αν δεν σου αρέσει ο Δήμαρχος …… ή πάρε τα δικαιώματά σου από το Μεγανήσι»
Ωραία πράγματι συμβουλή, που προφανώς στηρίζεται στο δέον γενέσθαι. Εξάλλου στους φίλους μας συμβουλές με βάσει το πρέπον (δέον) τους δίνουμε, αλλιώς τι σόι φίλοι θα ήμασταν.
Κι επειδή είναι πολύ σωστό, προτείνω να γίνει και κανόνας ή ακόμη περισσότερο νόμος:
Όποιος όλο διαμαρτυρίες είναι και σχόλια, αν δεν του αρέσει ο Δήμαρχος (ή ο περιφερειάρχης ή ο πρωθυπουργός ή ο πρόεδρος της δημοκρατίας) …… να παίρνει (να στερείται – αν δεν κάνει ο ίδιος αυτό που πρέπει, γιατί να μην το επιβάλλει το κράτος! – εξάλλου για το καλό του πρόκειται. Νοιαζόμαστε γι’ αυτόν ως πραγματικοί φίλοι του που είμαστε!) τα δικαιώματά του από το Δήμο στον οποίο είναι εγγεγραμμένος, ή κι από την περιφέρεια ή κι από τη χώρα.
Έτσι σύντομα η Δήμοι, οι Περιφέρεις και η Ελλάδα η ίδια θα βρεθούν με ελάχιστους μεν, αλλά τουλάχιστον ομονοούντες δημότες και πολίτες, σε σημείο που δε θα χρειάζεται ούτε εκλογές να διεξάγονται!
Τύφλα να έχει ο Παπαδόπουλος, άλλος Γιώργος αυτός!
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
Δεκεμβρίου 19th, 2010 στις 17:36
Φίλιππα ή διάβασες τα μισά ή χρησιμοποιείς τα μισά απ’ ότι έγραψα ,και σαφώς οδηγήθηκες σε λάθος συμπέρασμα.
Για να το τελειώνουμε το θέμα!!
Eγώ έγραψα:
«όλο διαμαρτυρίες είσαι και σχόλια,αν δεν σου αρέσει ο Δήμρχος που επέλεξε ο Λαός του Μεγανησιού,άλλαξέ τον,την άλλη φορά βάλε εσύ για Δήμαρχος ή πάρε τα δικαιώματά σου απο το Μεγανήσι ,όπως τα έχει πάρει και το 80% των “ΜΕΛΏΝ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ” καλές γιορτές»
Εσυ χρησιμοποίησες:
«όλο διαμαρτυρίες είσαι και σχόλια ,αν δεν σου αρέσει ο Δήμαρχος …… ή πάρε τα δικαιώματά σου από το Μεγανήσι»
«παρασάγκας τριάκοντα» Φίλιππα ,κρίμα που είσαι και φιλόλογος, τα περί Παπαδόπουλου κλπ τα προσπερνώ γιατί δεν σε τιμούν!
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ
Δεκεμβρίου 19th, 2010 στις 19:29
Ακόμη δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει ένας πολίτης να πάρει τα εκλογικά του δικαιώματα από εκεί που δικαιωματικά τα έχει, επειδή δεν του αρέσει ο Δήμαρχος, έστω κι αν ο τελευταίος έχει εκλεγεί 500 φορές και με 100% κάθε φορά;
Δηλαδή, πολίτες που μια ζωή προσπαθούν να αλλάξουν αυτούς που τόσα χρόνια μας κυβερνούν, και δεν κατάφεραν να τους αλλάξουν, και κατέβηκαν και οι ίδιοι στον πολιτικό στίβο ως υποψήφιοι, χωρίς καν να εκλεγούν, πρέπει να πάρουν τα εκλογικά τους δικαιώματα από αυτόν τον τόπο; Προφανώς για σένα, ναι!
Το «αν δε σου αρέσει, φύγε» μπορούμε να το πούμε μόνο σε κάποιον που βρίσκεται εντός χώρου και σφαίρα ιδιοκτησίας μας.
Όμως, ένας πολίτης έχει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να σχολιάζει και να παραπονιέται για κάθε δημόσιο θέμα, και ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει δικαίωμα να του υποδείξει (έστω και δήθεν φιλικά) πώς θα ασκήσει (και πολύ περισσότερο να πάψει να ασκεί) τα όποια δικαιώματά του, κατοχυρωμένα συνταγματικά και με διεθνείς συμβάσεις, και κερδισμένα με αγώνες και θυσίες, και μάλιστα να το κάνει αυτό δημοσίως.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
Δεκεμβρίου 19th, 2010 στις 20:54
Φίλιππα , λυπάμαι πολύ, επειδή το κάνεις για δεύτερη φορά ,θα σου αποδώσω δόλο γιατί εγώ δεν έγραψα «αν δεν σου αρέσει φύγε», έγραψα
«αν δεν σου αρέσει άλλαξέ τον».
Δεν θα υπάρξει ακριβής απάντηση από μέρους σου.
Τα λόγια πετούν τα γραπτά μένουν!!
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ
Δεκεμβρίου 19th, 2010 στις 22:18
Δηλαδή το νόημα του «πάρε τα δικαιώματά σου απο το Μεγανήσι», από τη στιγμή που δεν υπήρχε στο κείμενο ο παραμικρός τέτοιος υπαινιγμός ποιο είναι; Για να καταλάβουμε κι εμείς οι δόλιοι, που όλο παρερμηνεύουμε, διαστρεβλώνουμε και τίποτε σωστό δεν κάνουμε! Κακώς σου απάντησα εξ αρχής. Μάλλον άλλα λες, άλλα εννοείς και άλλα σκέφτεσαι. Ιδού ο δόλος!
Κωσταντίνος Kτενάς
Δεκεμβρίου 20th, 2010 στις 15:29
Έχεις και δίκιο κα άδικο κ Αυγερινέ το δίκιο είναι οτι η “ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ” Με ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΆΦΕΙ υποτιμά το 49.5 του πληθυσμού του Μεγανησίου γιατί σωστά αυτά που γράφει σίγουρα , αλλά έλα που απο τους 40 που υπογράφουν ΟΙ 38 ψήφισαν πριν ένα μήνα την παράταξη του κ Ζαβιτσάνου “ΜΕΓΑΝΗΣΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ” . Τώρα τι μας λένε το παίζουν σωτήρες? Δεν τα είδαν όλο το καλοκαίρι τα προβλήματα αυτά? Αρα υποτιμάνε και το κάνουν και προκλητικά κατα την γνώμη μου .Ποιος δημιούργησε τις καντίνες και οσα αναφέρουν στο κείμενο τους? Η παράταξη του κ Ζαβιτσάνου λέω εγω .Γιατί μας τα λένε όμως μετα τις 7 Νοέμβρη??? Το άδικο πάντα κατά την γνώμη μου είναι οτι δεν πρέπει να παίζετε το ρόλο του δικηγόρου στο Δημάρχου Μεγανησίου έχει αποδείξει οτι τα καταφερνει στο λόγο καλά .Μην Κρατάτε την σημαία και χειροκροτάτε οτι φοράει πράσινο γιατί όπως βλέπετε το πράσινο αυτή την εποχή δεν πάει καλά (δες τον Παναθηναικό π.χ)
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
Δεκεμβρίου 21st, 2010 στις 21:26
Φίλε Κωστή,έχεις δίκιο, δεκτά τα σχόλιά σου παρ’ όλο που είσαι Καρσάνος σε βρίσκω πολύ ενημερωμένο,πράγματι,είμαι Παναθηναικός και γενικά πράσινος(για να ξεχωρίζω απο τον Παπαρήγα που είναι κόκκινος και Ολυμπιακός),αλλά αν φοράνε πράσινα ο φαρμοκοποιός ,ο Θ.Κονιδάρης ,ο Τάκης Μάντζαρης,ο Αλκης Κονιδάρης και ο Σπύρος Μάλαμας,τότε στις επόμενες εκλογές το Πασόκ ΘΑ ΣΚΙΣΕΙ!
Πέρα από το καλαμπούρι,να επεμβαίνεις στα γραφόμενα μου,καλές γιορτές!
Γαβριλης Γιωργος
Δεκεμβρίου 17th, 2010 στις 21:32
Με λυπη διαπιστωνω προσπαθεια πολωσης και διχασμου να εξελισεται εις βαρος της δημοκρατιας και των θεσμων.Ατυχης η εκφραση του δημαρχου αλλα ειμαι σιγουρος οτι προκειται για αδυναμια της στιγμης κι οχι για εσκεμμενη ενεργεια και τον παρακαλω να επανορθωσει. Απο την αλλη αφορμη ψαχνουν καποιοι να πολωσουν και να διχασουν.Συμπατριωτες ηρεμα ουτως η αλλως μια τετραετια θα διανυσουμε σαν δημος,μια τετραετια που η καρεκλα του δημαρχου θ αποδειχθει ηλεκτρικη.Γι αυτο το λογο ξαναβαλτε τα μαχαιρια στις θηκες και βγαλτε τα οταν θα χρειαστει.
Ζαβιτσάνος Γιάννης
Δεκεμβρίου 18th, 2010 στις 12:01
Φίλοι Συμπατριώτες
Ξεκινώντας να ευχηθώ σε εσάς και τις οικογένειες σας ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
Θα ήθελα να επισημάνω ότι δεν επιδιώκω την όποια αντιπαράθεση,και φυσικά δεν θα χρήσω τον εαυτό μου νομικό υπεράσπισης για κανένα.
Παρακολουθώ την αντιπαράθεση που προέκυψε με την επιστολή κάλεσμα του Δημάρχου προς τα μέλη και τους φίλους της παραταξής του μεσω της ιστοσελίδας της παραταξής του Μεγανήσι-Μαζί στο Μέλλον. Δεν σας κρύβω ότι την μελέτησα μετά προσοχής και δεν δεν βρήκα κάποια στοιχεία ικανά για να εξάγω αρνητικά συμπεράσματα.
Πρώτα και πάνω από όλα έχει το δικαίωμα η όποια παράταξη να διατηρεί στο διαδύκτιο την δική της σελίδα και φυσικά να αναφέρεται σε θέματα που αφορούν την πολιτική της. Στα πλαίσια λοιπόν της Δημοκρατίας έχει το δικαίωμα ό εκάστοτε επικεφαλής να απευθύνει επιστολή κάλεσμα προς τα μέλη και τους φίλους της παραταξής του.
Όσο αφορά τον τρόπο το ύφος και το περιεχόμενο είναι της απολύτου επιλογής του, αφού ούτε συνολικά στους Μεγανησιώτες ,και φυσικά η τοποθέτηση του γίνεται με ιδιότητα του αρχηγού μιας παράταξης.
Γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ότι σαν υποψήφιος Δήμαρχος και επικεφαλής της εν λόγω παράταξης, επινόησε με το στελεχιακό δυναμικό της παραταξής του ένα πρόγραμμα το οποίο έθεσαν υπό την κρίση των ψηφοφόρων του νησιού μας.
Κάποιοι το αποδέχθηκα και το στήριξαν με την ψήφο τους,και κάποιοι άλλοι για τους δικούς τους λόγους το απέρριψαν επιλέγοντας ,ως κατάλληλο για την περεταίρω πορεία του τόπου μας πρόγραμμα άλλης παράταξης.
Εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι η πλειοψηφία της Μεγανησιώτικης κοινωνίας επικρότησε το δικό του πρόγραμμα.
Ποιους λοιπόν θα καλέσει για την υλοποίηση του προγράμματος του, αυτούς που το επικρότησαν η αυτούς που το απέρριψαν;
Φυσικά αυτούς που το στήριξαν. Θα ήταν κουτό από μέρους του και θα πρωτοτυπούσε παγκοσμίως αν φώναζε τους επικριτές να το στηρίξουν .Άλλωστε υπομονή και σε μερικές ημέρες θα πάρουμε μια κάποια γεύση από τα Δημοτικά συμβούλια.
Όσο αφορά το περιεχόμενο τι λέει;
…..δώσαμε και κερδίσαμε μια μεγάλη και σημαντική αυτοδιοικητική μάχη, τη σημασία της οποίας, την καθόρισαν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που είχε. Το Μεγανήσι αντιστάθηκε και κέρδισε! Όμως για να είναι η νίκη της παράταξής μας, νίκη της Μεγανησιώτικης κοινωνίας, πρέπει να πετύχουμε τους στόχους και να ανταποκριθούμε στις δεσμεύσεις μας, στα πλαίσια της προγραμματικής και οραματικής μας πρότασης για το Μεγανήσι…….
Επαναλαμβάνει ουσιαστικά τα όσα προεκλογικά έλεγε .Αμφισβητείτε από κανέναν ότι αυτή την αυδιοικητική αντιπαράθεση την καθόρισαν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που είχε ;
Δεν νομίζω.
Και για να ολοκληρώσω, μιλάει στους φίλους του για έντιμο διάλογο κ.λ.π
Ας μην οξύνουμε λοιπόν καταστάσεις κρίνοντας εκ του ασφαλούς ,γιατί η ιστορία μας διδάσκει ότι και οι κρίνοντες κρίνονται.
Ας αφήσουμε τον Δήμαρχο να υλοποιήσει το πρόγραμμα που η πλειοψηφία επέλεξε, ας του ασκήσουμε κατά την διάρκεια της θητείας του εποικοδομητική κριτική αν δεν υλοποιεί τις δεσμεύσεις του και ας κρίνουμε συνολικά την πλειοψηφία στο τέλος της θητείας της.
Τώρα δεν εξυπηρετεί σε τίποτε η αντιπαράθεση. Ακόμα δεν έχει ορκιστεί. Υπομονή. Αν πραγματικά αγαπάμε τούτον τον τόπο ας σεβαστούμε συνολικά το νέο Δημοτικό Συμβούλιο, ας σταθούμε στο πλευρό τους, ας τους ευχηθούμε καλό κουράγιο,και καλή δύναμη.
Αναστάσιος Σ. Μάντζαρης
Δεκεμβρίου 20th, 2010 στις 19:31
Αγαπητέ Γιάννη.
Στο μακροσκελή σχόλιο σου δεν είδα πουθενά
μία ερμηνεία ώστε να καταλάβω που αντιστάθηκε
το Μεγανήσι και ποιόν κέρδισε.
Επίσης νομίζω το Μεγανήσι και τους θεσμούς πρέπει να τους έχουμε πάνω απο φιλίες , συγγένειες και οποιαδήποτε προσωπική σχέση.
Το λέω αυτό διότι παρόλο που ασχολείσαι με τα κοινά δεν έχω αντιληφθεί την οποιαδήποτε
κριτική σου για θέματα που έχουν απασχολήσει το Μεγανήσι τα τελευταία χρόνια όπως κάποια απο αυτά αναφέρονται στο κείμενο της κίνησης πολιτών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΑΒΙΤΣΑΝΟΣ
Δεκεμβρίου 22nd, 2010 στις 17:53
Αγαπητέ Τάσο.
Δεν είχα σκοπό να απαντήσω, γιατί πίστευα και πιστεύω ότι δεν είναι ότι καλύτερο η αντιπαράθεση μέσω διαδικτύου. Πιστεψέμε βγαίνει προς τα έξω μια κάκιστη εικόνα της κοινωνίας μος που σίγουρα την αδικεί.Τέτοιου είδους ενέργειες μόνο κακό κάνουν στον τόπο μας.Κάποιες κουβέντες δεν θα μου άρεσαν και δεν πρόκειται να επανέλθω.
Επειδή όμως είσαι αρκετά άδικος και προκλητικός σε ότι με αφορά, και επειδή τουλάχιστον εγώ δεν προσωποποιώ την υπάρχουσα κατάσταση, θα σε παρακαλούσα να είμαστε περισσότερο προσεκτικοί.
Ας είσαι βέβαιος στην όποια πορεία μου μέσα στο πέρασμα των χρόνων όποιοι με γνωρίζουν ,γνωρίζουν καλά ότι ουδέποτε έχω “μασήσει” τα λόγια μου και για τον οποιοδήποτε λόγο, και ουδέποτε στην ζωή μου έχω βάλει σε δεύτερη μοίρα τους θεσμούς. Στο υπάρχων Δημοτικό σχήμα, αν μιλώντας για συγγενική σχέση φωτογραφίζεις τον σημερινό Δήμαρχο είσαι άδικος.
Φίλος μου όπως και δικός σου φίλος ήταν,και εμένα συνεχίζει να είναι, όπως εσύ και πολλοί άλλοι.
Ας σκεφτείς και ας προσέξεις περισσότερο,( γνωρίζεις πολύ καλά ) ότι ο κάθε πολιτικός μπορεί να λέγει ότι θέλει στην παραταξή του,χωρίς να δίνει αναφορά στους υπόλοιπους.
Πρώτη φορά έχεις ακούσει ένα τέτοιο σχήμα λόγου από πολιτικούς αρχηγούς;
Και στο τέλος της γραφής δεν πέφτει λόγος σε κανένα που δεν ανήκει στην παράταξη του Δημάρχου το τι θα τους πεί, όπως φυσικά το ίδιο ισχύει και για την αντιπολίτευση.
Αν απευθυνόταν συνολικά στους Μεγανησιώτες ε τότε ναι είχες κάθε δικαίωμα να τοποθετηθείς με τον τρόπο που τοποθετήθηκες. Και εδώ στην πόλη που ζώ τα ίδια ίσως και χειρότερα γίνονται.
Θα ήθελα προκαταβολικά να σου ζητήσω συγνώμη αν σε αδικώ, αλλά νομίζω ότι σε όλες σου τις τοποθετήσεις μου δίνεις την εντύπωση ότι βγάζεις μια περίεργη αντιπαλότητα σε βάρος του σημερινού Δημάρχου, λες και κάτι τρέχει σε προσωπικό επίπεδο. Έλεος τέλος πάντων .Ό άνθρωπος έδωσε τον αγώνα του, και από ότι φάνηκε αυτός ήταν ο εκλεκτός της κοινωνίας μας.
Είμαι βέβαιος και γιατί είναι έξυπνος άνθρωπος ( και αυτό φαντάζομαι να μην το αμφισβητείς γιατί τον γνωρίζεις καλά ) ότι θα είναι Δήμαρχος όλων των Μεγανησιωτών, με γόμωνα την πρόοδο του νησιού μας ενάντια σε ότι παράνομα επιδιώκεται.
Πολύ σωστά αναφέρεσαι ότι τους θεσμούς πρέπει να τους έχουμε πάνω απο φιλίες , συγγένειες και οποιαδήποτε προσωπική σχέση . Εγώ βέβαια επετρεψέ μου θα προσέθετα : και προσωπικού η επαγγελματικού συμφέροντος .
Όσο αφορά το κείμενο της Κίνησης Πολιτών (ξέχασες την λέξη ΕΝΕΡΓΩΝ ), σε παρακαλώ μην προσπαθείς να με βάλεις απέναντι από τους ανθρώπους που την απαρτίζουν. Σέβομαι τις τοποθετήσεις τους και τους εκτιμώ. Βέβαια από την προηγουμένη φορά απουσιάζουν κάποια ονόματα. Αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να σε υποχρεώσει να τοποθετηθείς δημόσια , και ετσιθελικά να αποδεχθείς αυτή την κίνηση, και φυσικά στα όσα αναφέρονται. Δεν γνωρίζεις ίσως αύριο και εγώ μπορεί να είμαι μαζί τους. Αυτό όμως θα το επιλέξω εγώ και δεν θα μου το υπαγορεύσει κανείς. Γιατί γνωρίζεις καλά ο καθένας μας λειτουργεί με τον δικό του τρόπο και δεν μπορεί κανείς και ποτέ να του υπαγορεύσει τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να λειτουργήσει.
Αυτά και ας μην προσπαθούμε να διηλύσουμε τον κόνοπα προτάσσοντας ίσως μικροσυμφέροντα και πεσματάκια, ούτε να ψάχνουμε για μαρμαρένια αλώνια.
Με μπροστάρη τον Δήμαρχο ας παλέψουμε για μια πιο ανθρώπινη κοινωνία, για ένα καλύτερο αύριο, για ένα Μεγανήσι όπως σίγουρα εσύ εγώ και οι περισσότεροι μας έχουμε ονειρευτεί, έχουμε αγωνιστεί με τους τρόπους μας και τα εφόδια που διαθέτει ο καθένας μας να γίνει καλύτερο .Και στις επόμενες εκλογές αν κάτι δεν θα μας ταιριάζει από την πορεία αυτού του Δημοτικού Συμβουλίου,ας βγούμε μπροστά να κάνουμε πράξη τα οραματά μας.Ο λαός μας άλλωστε λέει : Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα…………….
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ
Δεκεμβρίου 22nd, 2010 στις 21:20
Το χρονικό της επιστολής – καλέσματος ενός «Δημάρχου».
Στις 14 Δεκεμβρίου του 2010, ο Κος Ζαβιτσάνος Ευστάθιος, νυν Δήμαρχος Μεγανησίου, και επιτυχών στις τελευταίες εκλογές Δήμαρχος για δεύτερη συνεχόμενη φορά ως επικεφαλής του Συνδυασμού «Μεγανήσι – Μαζί στο μέλλον», με ανάρτηση στην ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε προεκλογικά για την προβολή της υποψηφιότητας του εν λόγω Συνδυασμού, και που συνεχίζει να λειτουργεί, απέστειλε μια επιστολή-κάλεσμα στα μέλη και φίλους της παράταξής του.
Ποια είναι η παράταξη, ποια είναι τα μέλη της και ποιοι οι φίλοι της; Σύμφωνα με το νέο νόμο «Καλλικράτης (Άρθρο 66 – Δημοτικές Παρατάξεις») οι σχετικές παρατάξεις αποτελούνται από τους δημοτικούς συμβούλους που εξελέγησαν με κάθε συνδυασμό (ΜΕΛΗ). Άρα στο Δημοτικό Συμβούλιο του Μεγανησίου θα υπάρχουν δύο παρατάξεις, αφού δύο ήταν και οι συνδυασμοί. Ως αρχηγός της παράταξης ορίζεται ο υποψήφιος δήμαρχος του αντίστοιχου συνδυασμού.
Ως ΦΙΛΟΙ μάλλον θα εννοούνται στην επιστολή-κάλεσμα όσοι συνδέονται συναισθηματικά, και με κάθε είδους «συναισθήματα», λεπτά και μη, με την παράταξη αυτή (όχι κατ’ ανάγκη και ψηφοφόροι της).
Μόνο που ο νόμος δε κάνει κανένα λόγο για φίλους παρατάξεων· ούτε για δυνατότητα σύγκλησής τους και διαβούλευσης με αυτούς για κανένα από τα θέματα που αφορούν τους Δήμους· ούτε και για δυνατότητα ή υποχρέωση του Δημάρχου ή του αρχηγού της Παράταξης να συγκαλεί ένα τέτοιο «σώμα» σε διαβούλευση (προφανώς δεν απαγορεύει και κάτι τέτοιο, αλλά … ).
Άρα, ο Κος Ζαβιτσάνος Ευστάθιος, όταν κάλεσε τα μέλη και τους φίλους της παράταξής του σε διαβούλευση για θέματα που αφορούν το Δήμο, έπραξε έξω από το θεσμικό ρόλο του Δημάρχου ή και του αρχηγού μιας Παράταξης.
Ο νόμος ορίζει με σαφήνεια πού -δηλαδή τα θεσμικά όργανα- πρέπει να συζητούνται τα θέματα που αφορούν έναν Δήμο και προς τα οποία μπορεί να υποβάλλει ο Δήμαρχος τις όποιες εισηγήσεις του.
Ως εκ τούτου, η πράξη του αυτή ως Δημάρχου, όπως εμφανέστατα δηλώνει σε δύο περιπτώσεις, στο τέλος της επιστολής (Στάθης Ζαβιτσάνος – Δήμαρχος Μεγανησίου) και αμέσως μετά (ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ) ήταν μια πράξη καθαρά προσωπική, κι όχι θεσμική, δηλαδή λειτούργησε ως Ζαβιτσάνος Ευστάθιος, και σε καμιά περίπτωση ως Δήμαρχος.
Είναι μια πράξη μη θεσμική ή εξωθεσμική, υπό την επικάλυψη ΟΜΩΣ ενός θεσμικού ρόλου, αυτού του Δημάρχου. Άρα η χρήση του θεσμικού τίτλου «Δήμαρχος» στη συγκεκριμένη περίπτωση υπήρξε τουλάχιστον άστοχη.
Ποιο είναι το πρόβλημα, θα ρωτήσει κάποιος, αφού κάτι τέτοιο, δεν απαγορεύεται ρητά;
Το πρόβλημα είναι ότι το πρόσωπο που καλείται να υπηρετήσει έναν θεσμικό ρόλο, αντί να προστατεύσει τον θεσμό που υπηρετεί, χρησιμοποιεί εμφανώς το θεσμικό του τίτλο για να συγκαλέσει χωρίς θεσμική κατοχύρωση ένα μη θεσμικό σώμα (Μέλη και Φίλοι) για να αποφασίσουν για κάτι το οποίο δεν αφορά τους ίδιους (μια ομάδα) αλλά το σύνολο των πολιτών και των κατοίκων του Δήμου.
ΑΡΑ, πρόκειται σαφώς για κατάχρηση της ιδιότητας του Δημάρχου.
Εξάλλου, ο νόμος προβλέπει ρητά τη δυνατότητα σύγκλησης όλων των κατοίκων και όλων των φορέων για τέτοιου είδους διαβουλεύσεις με απεριόριστη συχνότητα (Άρθρο 85).
ΑΡΑ, αντί να προτιμήσει τη θεσμική λύση, προτίμησε την εξωθεσμική (Ακόμη μεγαλύτερη κατάχρηση)
Τέτοιου είδους λοιπόν ενέργειες, όπου οι κατ’ επιταγήν του νόμου και του εκλογικού σώματος φύλακες των θεσμών, καταχρώνται με το που εξελέγησαν τους θεσμούς που κλήθηκαν να υπηρετήσουν, είναι λογικό να εγείρουν αντιδράσεις και καχυποψίες για την πρόθεση κάθε τέτοιου προσώπου να «προασπίζει τα τοπικά συμφέροντα, κατευθύνει τις δράσεις του δήμου για την υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης, διασφαλίζει την ενότητα της τοπικής κοινωνίας και ασκεί τα καθήκοντά του με γνώμονα τις αρχές της διαφάνειας και της αποτελεσματικότητας.» (Άρθρο 58). Δημιουργούν την εύλογη αίσθηση στους πολίτες ότι πρόσωπα και ομάδες αποφασίζουν γι’ αυτούς χωρίς αυτούς· ότι δημιουργούνται ομάδες και club που έρχονται να υφαρπάξουν ρόλους και καθήκοντα από θεσμοθετημένα όργανα και δομές· άρα, να δράσουν έξω και πέρα από κανόνες δημοκρατικής δεοντολογίας και κοινωνικής συνείδησης, κι έτσι να λειτουργήσουν τουλάχιστον διασπαστικά ως προς τη συνοχή της κοινωνίας.
Εκτός κι αν (λέω τώρα) ό,τι έγινε, έγινε εκ παραδρομής, αφέλειας ή κεκτημένης ταχύτητας, αν και δεν έχω αυτή την αίσθηση.
Post scriptum (μιας και τα Λατινικά είναι της μόδας τελευταία)·: Υστερόγραφο (Ελληνιστί): Δια του λόγου το αληθές, ο «Καλλικράτης» από το Εθνικό Τυπογραφείο.
http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGYK2xFpSwMnXdtvSoClrL8-SrPzKAEPjjtIl9LGdkF53UIxsx942CdyqxSQYNuqAGCF0IfB9HI6qSYtMQEkEHLwnFqmgJSA5WIsluV-nRwO1oKqSe4BlOTSpEWYhszF8P8UqWb_zFijNmRtr3nZpEbuXxG86rC-DCHAehzRFv0s_twf-vapLyD
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
Δεκεμβρίου 22nd, 2010 στις 22:18
Χωρίς να κάνω τον “δικηγόρο του Δημάρχου”,διάβασα Φίλιππα, την νομολογία που παραθέτεις και διαπίστωσα οτι στο κεφαλαιο Β’, άρθρο 9 ,παράγραφος 5,νόμος 3852/7-6-10 ΦΕΚ 87Α’(ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ),λέει ότι η πρώτη θητεία του δημοτικού συμβουλίου ξεκινάει την 1/1/2011!!!
Μήπως ,λέω μήπως,αυτά που αναφέρεις ισχύουν μετά την παραπάνω ημερομηνία και όχι μέχρι 31/12/2010 ???
Περιμένω απάντηση μιάς και το έχεις ψάξει το θέμα ,όπως διαφαινεται απο το μακροσκελές σου κείμενο.
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ
Δεκεμβρίου 22nd, 2010 στις 23:18
Δεν έχω καμία διάθεση να αναφερθώ σε πρόσωπα ονομαστικά, εκτός κι αν αυτά είναι δημόσια πρόσωπα, μέσα από ένα δημόσιο διάλογο που αφορά δημόσια πράγματα. Όπως και να απαντήσω σε κάθε λογής σχόλια που αναφέρονται σε μένα ονομαστικά, και δήθεν φιλικά! Παρακαλώ τους όποιους «καλοθελητές» να αφήσουν κατά μέρους τέτοιες είδους «προβοκατόρικες» πρακτικές απέναντί μου. Δεν γράφω εδώ ως ΦίλιππΑς κανενός!
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛ.ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ
Δεκεμβρίου 23rd, 2010 στις 00:21
Επειδή έχω την διάθεση αγαπητοί συμπατριώτες,να υποστηρίξω τα ανωτέρω γραφόμενά μου και επειδή το θεωρώ χρέος μου απέναντι στον εαυτό μου και σε σας ,σας παραθέτω απόσπασμα του νόμου του Καλλικράτη,που είναι προφανές ,ότι η ισχύς του αρχίζει απο την 1/1/2011.
ΝΟΜΟΣ 3852/7-6-2010 ΦΕΚ 87 ΤΕΥΧΟΣ Α’
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’
αρθρο 9
παράγραφος 5
σελίδα 1797
………………..
5.Οι νέοι Δήμοι που συνιστώνταιμε το άρθρο 1,αρχίζουν να λειτουργούν από εγκατάσταση των αρχών τους ,οι οποίες θα αναδειχθούν με τις δημοτικές εκλογές της εβδόμης Νοεμβρίου 2010.
Η εγκατάσταση γίνεται την πρώτη(1)Ιανουαρίου 2011 και η θητεία λήγει την 31 Αυγούστου 2014.
Η θητεία αυτή λογίζεται πλήρης για όλες τις συνέπειες.
……………..
ΥΓ.ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ.
FANIS GELADARHS
Δεκεμβρίου 25th, 2010 στις 20:28
EYXOMAI STO NEO DHMOTIKO SYMBOYLIO KALH EPYTHXIA STO ERGO POY EXOYN MPOSTA TOYS KAI IDIETERA STODHMAPXO