Το Ξεκαθάρισμα

-Μπαμπά,μπαμπά στο σχολείο με φωνάζουν μαφιόζο….
-Καλά,θα περάσω να το κανονίσω.
-Ωραία ,κοίτα να φανεί σαν ατύχημα ε?


Τι κακίες λένε οι γυναίκες για τους άνδρες……..?

-Τι σχέση έχει ένας άνδρας με ένα καφέ?
 Και οι δύο σου κάνουν τα νεύρα κουρέλια.
-Γιατί οι ανδρες είναι σαν τα σαλιγκάρια?
 Γιατί έχουν κέρατα,τους τρέχουν τα σάλια και νομίζουν ότι το σπίτι είναι δικό τους.
-Γιατί ένας άντρας δεν μπορεί να είναι όμορφος & έξυπνος ταυτόχρονα?
 Γιατί τότε θα ήταν γυναίκα.


Γιατί οι άνδρες δεν πρέπει να δίνουν συμβουλές στις στήλες των περιοδικών.‏

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Αγαπητέ Θανάση, το όνομα μου είναι Μαρία και ελπίζω να μπορείς να με βοηθήσεις.

Τις προάλλες,έφυγα για την δουλεία μου αφήνοντας τον σύζυγό μου να βλέπει τηλεόραση όπως συνήθως.Δεν είχα απομακρυνθεί πάνω από 500 μέτρα όταν το αυτοκίνητο μου άρχισε να κάνει διακοπές και έσβησε.Το πάρκαρα στην άκρη και γύρισα με τα πόδια στο σπίτι για να ζητήσω βοήθεια από τον σύζυγό μου.Όταν μπήκα μέσα δεν πίστευα στα μάτια μου.Τον βρήκα στο κρεβάτι με την κόρη των γειτόνων μας.Εγώ είμαι 52 ,ο σύζυγός μου 54 και η κόρη των γειτόνων 22.Μου αποκάλυψε ότι έχει σχέση μαζί της 6 μήνες.Του είπα να διακόψει αλλιώς θα έφευγα.Είναι άνεργος τους τελευταίους 8 μήνες και νιώθει άχρηστος και θλιμμένος.Τον αγαπώ αλλά  γίνεται όλο και πιο απόμακρος.Δεν θέλει να πάμε σε σύμβουλο γάμου.
Μπορείς να με βοηθήσεις?

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Αγαπητή Μαρία,
Όταν ένα αυτοκίνητο κάνει διακοπές και σβήνει αυτό οφείλεται σε διάφορους λόγους.Ξεκίνα ελέγχοντας αν υπάρχουν σκουπίδια στο σωληνάκι του καυσίμου.Αν είναι καθαρό, έλεγξε την πολλαπλή εισαγωγής και επίσης τα καλώδια γείωσης.Αν τίποτε από αυτά δεν σου λύνει το πρόβλημα ,τότε μπορεί να είναι ελαττωματίκη η αντλία βενζίνης,δημιουργώντας χαμηλή παροχή πίεσης στα μπεκ ψεκασμού.
Ελπίζω να σε βοήθησα,
Θανάσης.


Ευχαριστούμε την φίλη μας για τα ανέκδοτα

πηγή mylefkada.gr

