Και ο Καλλικράτης προ των πυλών!Και μετά?
Το Μεγανήσι θα πάψει πια να είναι δήμος ανεξάρτητος.Θα αποτελεί ΕΝΑΝ από τους πολλούς δήμους του νομού Λευκάδας.Κι εδώ μπαίνουν πολλά ερωτηματικά στα οποία δεν μας έχει απαντήσει κανένας.
Φόβοι τους οποίους δεν λαμβάνει κανένας υπόψην.
Απορίες που κανείς δεν μπορεί να λύσει,είτε γιατί εθελοτυφλεί ,είτε γιατί δεν γνωρίζει.
Η κυβέρνηση παίζει το δικό της παιχνίδι,και τα στελέχη της το ίδιο.
Κι αυτοί που θα αποφασίσουν για μας είναι όλοι δικοί τους.Αμέσως αυτό με κάνει να αμφιβάλω για το ποιά θα είναι η θέση τους στο να παραμείνουμε δήμος.Αν θα υπερασπιστουν αυτό που θέλουμε εμείς η αυτό που συμφέρει τους ίδιους.Αν λάβουν εν τέλει υπόψην τους το τι θέλουμε.
Το Μεγανήσι έχει ιδιαίτερότητες.Εχει δικό του πολιτισμό,και διαφορετική κουλτούρα από την υπόλοιπη Λευκάδα.
Εχει τη δική του ξεχωριστή ανάπτυξη για την οποία πάλεψε μόνο του.Εχει τη δική του νοοτροπία αν θέλετε ,και τα δικά του προβλήματα .Τις δικές του ανάγκες ,τις οποίες δεν νομίζω ότι κανενα δημοτικό συμβούλιο αποτελούμενο στην πλειοφηφία του από μη Μεγανησιώτες θα καταλάβει και θα στηρίξει,όσο δυναμικοί κιαν είναι αυτοί που θα μας εκπροσωπούν.Οση διάθεση και νάχει ο εκάστοτε δήμαρχος Λευκάδας να βοηθήσει.Ολα θα είναι θέμα απόφασης Δημ. συμβουλίου,στο οποίο θα κατέχουμε αναλογικά την μειοψηφία.
Κι αν κάνω λάθος κι έχω άγνοια ,ας μας πει κάποιος πώς αλλιώς θα είναι΄.Ας μας εγγυηθούν αυτοί που πρεσβεύουν τον Καλλικράτη ότι θα είναι καλύτερα να είμαστε όλοι μαζί.Ισως στο μέλλον αποδειχτεί αλλά τώρα δεν είναι κατάληλη η ώρα για πειράματα.Ας αφήσουν το Μεγανήσι στην άκρη, Μπορεί καλύτερα μόνο του.
Κι επειδή φοβάμαι ότι και η ίδια η κυβέρνηση δεν ξέρει ακριβώς τι πάει να κάνει,και πώς θα το χειριστεί όλο αυτό ,κι επειδή κι εμείς δεν έχουμε καταλάβει ακριβώς τι χάνουμε και τι κερδίζουμε,[γιατί κανένας δεν ξέρει να μας πεί]ας κάνουμε κάτι πριν είναι αργά.
Εχουμε αποδείξει στο παρελθόν ότι η φωνή μας μπορεί να ακουστεί.Μην μείνουμε απαθείς .Ας αντιδράσουμε .Οπως μπορούμε,και όπου πρέπει.Δεν μπορεί ,κάποιος τρόπος θα υπάρχει΄.Πρέπει να πάρουμε όλοι θέση.Πολίτες επαγγελματίες, σύλλογοι, σχολεία , Τ.Ο κομμάτων,όλοι μαζί ενωμένοι.Και φυσικά ο δήμαρχος και το δημ.συμβούλιο.Χωρίς δευτερες σκέψεις,πολιτικές ,προσωπικές,κομματικές.
Για τί φοβάμαι ότι μετά θα είναι αργά.Ας ζητήσουμε μια ευκαιρία ,τουλάχιστον για μια τετραετία ακόμα.Κι όταν ξεκαθαρήσουν τα πράγματα και μας πείσουν[! ]…κι εμείς μαζί τους τηνεπόμενη φορά.
Τώρα όμως, σε αυτή τη φάση που βρίσκεται το νησι είναι κρίμα να το παραδόσουμε άνευ όρων .Σκεφτείται μόνο το πιο απλό.Ενα εισιτήριο στα χέρια ενός τουρίστα απο το λεωφορείο του δήμου,το οποίο θα γράφει πάνω δήμος Λευκάδας,γιατί το»δήμος Μεγανησίου » δεν θα υπάρχει πια πουθενά.Αφήστε που ακόμα δεν ξέρουμε τι θα είμαστε,πώς θα λεγόμαστε. Επαρχία,κοινότητα,η αλλιώς? [το ψάχνουν ακόμα]
Ελάτε να φωνάξουμε όλοι μαζί.Για μια δεύτερη σκέψη,για μια δεύτερη ευκαιρία,για να μην χάσουμε άδικα την πρωτιά και την αυτονομία μας.Κάντε κι εσείς τις προτάσεις σας .[Το site είναι στη διάθεση σας.]
Για να κρατήσουμε την ταυτότητά μας……..
17 responses to “EN ΟΨΗ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ!”
Λ. Κατωπόδης
20 Φεβρουαρίου 2010 στο 09:06
Δεν μπορεί να διαφωνήσει κανείς. Χρειάζεται άμεση κινητοποίηση. Η αντίδραση είναι γνωστή και δοκιμασμένη. Οχι μεμονομένες και επικοινωνιακές ενέργειες και παραστάσεις. Ουσιαστικές και ομαδικές πρωτοβουλίες. Ενημέρωση, συλλογή υπογραφών και υποβολή αρμοδίως, με πρωτοβουλία της Δημοτικής αρχής, παράσταση αντιπροσωπείας στον αρμόδιο Υπουργό και υποβολή σχετικού υπομνήματος. Αμεσα. Λίγος χρόνος απομένει. Είναι ανάγκη να ενεργήσουμε συλλογικά και Μεγανησιώτικα. Οχι δισταγμοί και υποταγή στις πολιτικοκοματικές επιθυμίες και επιδιώξεις. Απαλλαγή από το Νομαρχιακά και Λευκαδίτικα σύνδρομα.Δεν ωφελεί η υποταγή που μετεξελίσεται σε ζητιανιά. Είναι ευκαιρία για τη δημοτική αρχή. Η βούληση και το όραμα υπάρχει σ΄αυτήν. Απουσιάζει η τόλμη και η βούληση για υπέρβαση. Ας τολμήσει. Θα είμαστε μαζί της. «Για να κρατήσουμε την ταυτότητά μας».
Τάκης Ζαβιτσάνος
20 Φεβρουαρίου 2010 στο 09:27
Πρώτα απ’ όλα θέλω να δώσω θερμά συγχαρητήρια στους εμπνευστές της ιδέας της εφημερίδας, σε όλους όσους εργάστηκαν για την υλοποίηση της αλλά και σε όσους κοπιάζουν για να την έχουμε όλοι εμείς ( Μεγανησιώτες και μη) για την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση μας για το Νησί μας. Ήταν κάτι που έλειπε από το Νησί μας και, φρονώ, κάτι απαραίτητο που πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει αλλά και, στο μέτρο του δυνατού, να γίνεται όλο και καλύτερο, ( χωρίς να θέλω να πω ότι τώρα δεν είναι καλό).
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
Για το συγκεκριμένο άρθρο, το μόνο που έχω να πω είναι ότι συμφωνώ απολύτως.
Πιστεύω όμως , ότι αυτό από μόνο του δεν φθάνει. Ίσως θα έπρεπε να ευαισθητοποιηθούν και κάποιοι φορείς, κυρίως ντόπιοι, γιατί, από ότι όλοι ξέρουμε, αν δεν κλάψει το παιδί, η μάνα δεν το ταϊζει.
Αυτά και τα ξαναλέμε.
Eλλη
20 Φεβρουαρίου 2010 στο 10:29
χαιρομαι κυριοι που συμφωνουμε.Κάποιος όμως πρέπει να ξεκινήσει και να οργανώσει την κίνηση αυτή.Από που θα ξεκινήσουμε,πώς θα κινηθούμε και με πιο τρόπο θα έχουμε καλύτερα απότελέσματα.
Καταρχήν πρέπει να γίνουμε περισσότεροι.
Από που θα αρχήσουμε?Από το δήμαρχο?Από ότι ξέρω έχει κάνει κινήσεις στο βαθμό που του αναλογεί.Το θέμα είναι να ταρακουνηθούμε κι εμείς.Ολοι.
Ενας δεν φτάνει και ο χρόνος πιέζει.Τι κάνουμε¨?
Eλλη
20 Φεβρουαρίου 2010 στο 10:32
Μήπως μια καλή ευκαιρία είναι όταν έρθει ο Σκανδαλίδης στη ¨λευκάδα, να δώσουμε ένα δυναμικό παρών?
stam80
20 Φεβρουαρίου 2010 στο 10:57
συμφωνω με ολους σας αλλα τι να κανει και αυτη κυβερνηση(την οποια δεν ψηφισα) οταν το δημοσιο χρημα που αναλογειτε στους δημους » κανει φτερα» δειτε περιπτωση δημου παγγαιου ή βιστωνιδα τι εγινε…πως οταν ολοι μας εχουμε μαθει το πως θα φαμε και πως θα βολευτουμε πως το κρατος θα ελεγχει 1.200 δημαρχους.το προβλημα εχει μεγαλο αποστημα.φυσικα και θα προτιμουσα ενα κρατος με πολλες υποδιαιρεσεις ακομα και κοινοτητες αλλα τι να σου κανει και ο γιωργακης οταν ξερει οτι ενα μικρο δημοσιο εργο διπλασιαζεται με υπερτιμολογησεις και μιζες κατω απο το τραπεζι.και το εχω επισημανει αρκετες φορες ελπιζω τα παιδια μας να μην μας μοιασουν……
stam80
20 Φεβρουαρίου 2010 στο 11:05
ΥΠΟΓΡΑΜΙΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ : οτι δεν συμφωνω πολιτικα με το σχεδιο καλλικρατης.το προβλημα ομως που προσπαθει να λυσει ειναι καθαρα οικονομικο(μισθους δημαρχων,εργα κτλπ)και δυστηχως στα τωρινα πλαισια θυσιαζει ολα αυτα που αναφεραν οι προηγουμενοι μπας και σωσει την κατασταση.και εαν τα επομενα δυο χρονια δεν καταφερει να μειωσει το δημοσιο ελλειμα μας βλεπω ολους εμας απο την πολη να πηγαινουμε στο μεγανησι και στο εκαστοτε μεγανησι και να ασχοληθουμε με την κτηνοτροφια και τις ελιες μονο για να εχουμε να φαμε.τοσο τραγικα ειναι τα πραγματα
13
20 Φεβρουαρίου 2010 στο 11:44
Ειναι κατι σοβαρο και μας αφορα ολους.Βγαλτε απο τα μπαουλα τις μαυρες σημαιες.
Θυμασαι δημαρχε?Εσυ μας είχες ξεσηκώσει τότε.
Μπες παλι μπροστα και ελα μαζι μας.
Κράτα την ταυτοτητά μας και ασε το κομμα και τις γραμμες του απεξω.
Μπορεις .
Παιδια ξεκινηστε τον αγωνα.Κι ας ελπισουμε οτι η φωνη μας θα ακουστει.
ΠΑΝΟΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ
20 Φεβρουαρίου 2010 στο 12:12
Σαν μονιμος κατοικος και σαν οπαδος του πασοκ χρονια τωρα απαιτω απο το δημαρχο το νομαρχη και το βουλευτη να παρουν επισημα θεση και να κρατησουν το μεγανησι αυτονομο δημο.Αυτοι μπορουν αμα θελουν.Εχουν το τροπο και τα επιχειρηματα.Σε αντιθετη περιπτωση δηλωνω οτι Διαγραφομαι απο το κομμα και αποποιουμαι την πολιτικη μου ταυτοτητα.
κι αν πονταρουν στις ψηφους του πασοκ στο μεγανησι τους δινω το μυνημα οτι τιποτα πια δεν θα ειναι το ιδιο.Οσοι εισαστε συμφωνοι με τη γνωμη μου ξεσηκωθηται.Αρκετα μας εχουν χρησιμοποιησει τοσα χρονια.Εδω γεννηθηκα κι εδω θα πεθανω.Στο δημο μεγανησιου,οχι στο δημο λευκαδας.
Ειμαι οΠανος οκαββαδας [θειακος–παλιοπανος]
ΚΕΝΤΡΙ
21 Φεβρουαρίου 2010 στο 17:51
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΘΑ ΞΕΒΟΛΕΨΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ-ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ
ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ(ΕΝΝΟΩ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΦΟΡΟ) ΘΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΤΟΣΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΚΛΠ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΠΟΥΝ.
ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕ ΜΕΓΑΝΗΣΙΩΤΗΣ(ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ) ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΙΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ ΕΧΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΟΙΝΟ,ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΝΗΣΙ.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΕΙΣ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΦΚΙΑΧΝΕΙ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ,ΟΠΩΣ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.
ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΕΝΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΜΕΓΑΝΗΣΙ.
ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΛΛΑΞΑΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.ΑΦΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΤΟΠΙΚΙΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΞΕΣΠΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΞΕΧΑΣΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΑΤΕ-Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑΖΕΙ
ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ.
ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΘΥ ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΦΟΡΟ ,ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΠΛΑΤΕΙΕΣ, ΔΡΟΜΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΜΕ ΚΑΡΕΚΛΕΣ,ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΜΕ ΔΙΠΛΑ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΣΤΑΚΟΥΣ ,ΤΕΧΝΙΚΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΣΕ ΜΗΚΟΣ 100 ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΚΟΥΦΟ ΤΟΙΧΟΣ ΣΕ ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΑΡΤΟΧΩΡΙ ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΙΓΙΑΛΟ (ΤΟΥ ΛΑΟΥ) ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ «ΜΕΓΑΝΗΣΙΩΤΗΣ»ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝΤΑ ΦΟΡΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΛΠ ΚΛΠ(ΤΑ ΚΛΠ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ , ΠΙΟ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣ?
ΟΦΕΙΛΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΠΑΝΟ ΚΑΒΒΑΔΑ-ΠΑΛΙΟΠΑΝΟ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
ΦΙΛΕ ΠΑΝΟ ΑΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΜΑΤΙΚΗ ΣΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ -ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ…
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ?(ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΟΝ ΕΠΙΣΗΜΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ).
ΚΕΝΤΡΙ
21 Φεβρουαρίου 2010 στο 18:21
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΞΗΣ ΔΙΟΡΘΩΣΗ
«ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ» ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ «ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ»
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ «ΣΤΗΡΙΞΑΝ»
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΕΙΔΑ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ
ΚΕΝΤΡΙ
21 Φεβρουαρίου 2010 στο 18:23
Ο ΠΑΛΙΟΠΑΝΟΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ
ΑΠΟ ΙΔΡΥΣΕΩΣ ΤΟΥ
stam80
21 Φεβρουαρίου 2010 στο 20:59
συγχαρητηρια κεντρι.γλωσσα που τσακιζει κοκκαλα.γλωσσα της αληθειας.
Καββαδα Ελλη
22 Φεβρουαρίου 2010 στο 06:58
Κεντρι.
Φιλε,συντοπίτη,και συναγωνιστή, από ότι κατάλαβα.Καλυμένος πίσω από την ανωνυμία σου μπορείς να λές ότι θέλεις.Οσο έχεις επιχειρήματα και δεν προσβάλεις κανέναν δεν υπάρχει πρόβλημα.Εχουμε συμφωνήσει πολλές φορές ,πολλοί από μας μαζί σου.ΚΙ έχεις το δικαίωμα να κάνεις την κριτική σου επώνυμα η όχι.
ΔΕΝ έχεις όμως το δικαίωμα να προσβάλεις και να αμφισβητείς την αλήθεια ,το »πιστεύω» και τις αγωνίες ενός μεγάλου ανθρώπου ο οποίος καλω΄ς η κακώς διαφωνεί με τις επιλογές του κόμματός που στηρίζει ,και ψηφίζει περισσότερα χρόνια φαντάζομαι κι από σένα.
Δημοκρατία αυτό είναι.Η αντίθετη περίπτωση είναι χούντα και παροπίδισμός΄.[Μιλάω εκ μέρους του πατέρα μου-παλιοπάνου-]
Αναφέρεσαι σε παλιότερες δημοτικές αναμετρήσεις και δεν κατάλαβα γιατί θα έπρεπε να ακολουθούμε πιστά τις »προσταγές» της νομαρχιακής που σκοπο μοναδικό στις δημοτικές εκλογές έχει να μετραει δυναμεις.
Σκοπος δικος μας ειναι να εχουμε ενα καλυτερο Μεγανησι,και κανεις απο αυτους δεν ξερει ,δεν πονά και δεν νοιάζεται περισσότερο από μας.
[οταν διορθωσες το σχόλιό σου ηταν αργά]
Μεταφέρω τα λόγια του πατέρα μου….πάνω από ολα το συμφερον του τοπου .Δεν ειμαι κοματοσκυλο,είμαι μεγανησιώτης…..
Επέτρεψε λοιπον σε αυτον τον άνθρωπο τον οποίο απο οτι φαινεται γνωρίζεις κι όλας να εκφράζει δημοσια την αντιδραση του,και να διαφωνει αν θέλεις με την γραμμη του κόμματός του.Επώνυμα κιόλας.
Επέτρεψέ του να μην φοράει χαλινάρι,και τέλος να »φοβάται» για τα αποτελεσματα στο πείραμα »Καλλικράτης’.
Μακαρι να εχεις δικιο ,μακαρι ναναι καλυτερα.Αυτο ομως κανεις δεν το ξερει και δεν μπορει να το εγγυηθει.Η μηπως μπορεις εσυ?
Τοτε πεισε κι εμας τους ρομαντικους τοπικιστες,και κατα καιρους »αποστάτες»του χώρου .Και μετα θα ζητησουμε ταπεινα συγνωμη απο το πασοκ για την σταση μας,που καμια φορα »τσιναμε»και δεν υπακούμε τυφλά,τις εντολές.Που κανουμε κριτικη και δεν ευλογάμε τα γένια μας.Που αντιδράμε σε οτι δεν θεωρουμε καλο και δεν προσκυναμε στο βωμο του.
Δεν ειμαστε πιόνια κανενος[το δανείζομαι]
Γιατι πάνω από όλα είμαστε κι εμείς συνυπευθυνοι.Στηρίζοντας με τηνψηφο μας αυτες τις επιλογες, και θα ηταν ανεντιμο για μας να μην κανουμε κριτικη.Καλή όταν πρέπει ,κακή όπου χρειάζεται.
Εξάλου είναι υποτιμητικό να σε θεωρουν δεδομένο.
Αναρωτιέμαι όμως αν κυβερνουσε η Ν.Δ.για την στάση σου.Θα υπερασπιζόσουν με τόσο ζήλο το πρόγραμμα Καλικράτης?
Αφήστε τα κόμματα και τις γραμμές τους ρε παιδια στην άκρη.Τον τελευταίο καιρό παίζουν παντού.Αλλά πάντα κατά το δοκούν.
Ελάτε να δούμε τι συμφέρει τον τόπο ,όποιος κι άν το προτείνει.Από οπου κι αν προέρχεται.Με σοβαρά επιχειρήματα , συγκεκριμένες προτάσεις, και με όσες περισσότερες εγγυήσεις μπορούμε.
Μόνο πίσω μας πάνε όλα αυτά.
ΟΧΙΑ ΔΥΜΟΥΤΣΟΥΝΗ
22 Φεβρουαρίου 2010 στο 20:54
Οι περισοτεροι δεν συμφωνουμε με τον ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ αλλα δεν ερχεται και
η καταστροφη.Πρεπει να μελετησουμε το πως θα λειτουργουν οι τοπικες
κοινωνιες και τι αυτονομιες και αρμοδιοτητες θα εχει ενα τοπικο
συμβουλιο η μια Αντιδημαρχια.
Τωρα ξαφνικα εμφανιζωνται μερικοι εθνοπατερες και ενω γλειφουν και
προσκυνανε τους κομματικους αρχοντες και δει τους αρχιερεις του
ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ για τη Λευκαδα, παρουσιαζωνται ως αντιδραση με αστεια
επιχειρηματα.
Δεν μπορειτε να μας κοροιδεψετε ολους ΣΑΣ ΞΕΡΟΥΜΕ
Αν τολματε καταθεστε την κομματικη σας ταυτοτητα,ελατε σε ριξη με τους
υψηλα ισταμενους φιλλους σας και μην βαζετε φωτια περιμενοντας να
κανουν αλλοι την αρχη.Εκτος και αν η φωτια ειναι εμπρισμος με ανωθεν
εντολη για μετριση δυναμεων και αντιδρασεων.
Θα σας δουμε συντομα με τους αγωνες σας
ΚΕΝΡΙ ο κυβερνητικος εκπροσωπος δεν θα τα ελεγε καλυτερα.
Οσο για τα διπλα τραπεζια τους Φορους και τα αλλα ελα και εσυ να ζησεις
και να βγαλεις οικογενεια στο νησι και οχι μονο διακοπες τον Αυγουστο
μαζι με την υπολυπη Ελλαδα. Οι ντοποιοι πρεπει να ζησουν .Οσο για το τοιχος δεν εχεις παρα να το καταγκειλεις ΕΠΩΝΥΜΑ.
ΣΠΥΡΟΣ
22 Φεβρουαρίου 2010 στο 21:20
Eγω θέλω να πω στο κεντρι που σε πολλα αλλα του σχόλια εχω συμφωνήσει οτι οταν θέλεις να πεις τοσο σοβαρα θέματα και οχι απλα ενα σχολιο βγαινεις με το ονομα σου και τα λες .Δεν μιλάμε για την Αθήνα αλλα για το Μεγανήσι ο τοπος ειναι μικρος συγνωμη αλλα αυτο δίχνει δηλια (τσαμπα μαγκας)εγω τωρα θα μπορουσα να αρχισω να λεω για τραπεζια καρεκλες και οτι θελεις δεν το κανω ομως οχι γιατι δεν τα βλεπω αλλα γιατι αν τα τραπεζια καλε μου φιλε γινουν πιο λιγα και αναγκαστει αυτος που μενει στο νησι το χειμωνα και φυγει αυτος που σου φυλαει το σπιτι το δικο σου αλλα και σε πολους αλλους και μεινουνε μονο αλοδαποι (και δεν μιλαω ρατσιστικα)τοτε ελα να μου τα ξαναπεις .Σου ξαναλέω σε πολλα εχεις δίκιο αλλα σκεψου λιγο τα λόγια μου και στα λεώ φιλικα σαν να κανουμε κουβέντα σε ένα μαγαζι με παραπανισια τραπέζια.
Σπυρος Καμπελης
23 Φεβρουαρίου 2010 στο 07:35
εν κατακλειδι αδελφια μου πατριωτες….
σταματηστε τα κεντρι, οχια δυμουτσουνη, δεντρογαλια τρικεφαλη, gate 13, …… markonis, κλπ κλπ και μιληστε με το ονομα και παρατσουκλι σας..
Μπραβο παλιοπανο, ελλη και στους υπολοιπους επωνημους..
Σταθη κοιτα αν μπορει να μπει σαν ορος η επωνημια γιανα γραψει καποιος σχολιο.
Ελλη
23 Φεβρουαρίου 2010 στο 11:26
Σπύρο γεια σου.Εχεις απολυτο δικιο,αλλα αν κάποιος σχολιάσει επώνυμα θα πρέπει να εχει δεχτεί και την ευθύνη των όσων λέει,να είναι έτοιμος να δεχθει κριτική ή σε κάποιες περιπτώσεις επίθεση.
Δυστυχως δεν έχουμε μάθει να διααφωνουμε
Δεν έχουμε μάθει να δεχόμαστε τη διαφορετικη αποψη του άλλου,και τα πάντα καταλλήγουν σε προσωπικες αντιπαθιες και συγκρουσεις.
Ανοιγει λοιπον ενας φαυλος κυκλος στον οποιο δεν ειναι διατεθημενοι να μπουν ολοι,ο καθενας για τους λογους του.
Τωρα υπαρχει και η άλλη περιπτωση.Αυτη του ανθρωπου που θελει να προσβάλει , να θιξει ,να διαβάλει ,να βρίσει ,κ.τ.λ, χωρίς αποδείξεις,και χωρις να κινδυνευει απο τιποτα,πολυ απλά γιατι ειναι ανωνυμος.Αυτος, φοβάται λοιπον γι αυτο και χρησιμοποιει ψευδωνυμο.Δεν μπορεις να υποχρεωσεις κανεναν να εχει το θαρρος των οσων καταγγελειΠολυ ευκολα και γιατι η αλλη πλευρα δεν μπορει να κανει τιποτα γιαυτο μιας και δεν ξερει ποιος τα λεει.
Ας σκεφτει ο καθενας λοιπον απο μονος του πως θελει να φερεται,γιατι εν τελει χαρακτηριζεται απο αυτο.
Οχια δημουτσινη.
Συμφωνω μαζι σου.Γνωριζομαστε ολοι.
Εγω ειμαι η Ελλη κι εσυ η ΟΧΙΑ Η ΔΗΜΟΥΤΣΙΝΗ