Δεν   είχα σκοπό να επανέλθω σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα,  εκτός κάποιου σχετικού με τις απορίες μου η άλλο που θα υπέπιπτε στην  προσοχή μου και θα άξιζε  τον κόπο.,Αργά χθές το βράδυ συναντήθηκα όλως τυχαία με τον Δήμαρχο που εφάνη όμως  οτι ήθελε την συνάντηση μας.Μου εξέφρασε τα παράπονα του,για το θέμα σχετικά με το λιμάνι ,και μάλιστα μου δήλωσε με στεντόρειο φωνή πως τον αδίκησα.Συγκεκριμένα οτι κάθε  σχετικό έγγραφο έχει απο αυτόν αναρτηθεί στο σαιτ.Του υποσχέθηκα πως θα το ψάξω και θα δώσω την δική μου απάντηση.Ανέτρεξα στο αρχείο και διαπίστωσα πως ναι είναι αλήθεια.Ενα μέρος των αποριών μου δέχθηκε απάντηση και συνάμα μου έδειξε πως κάποιοι καλοθελητές με παραπλάνησαν.Επαναλαμβάνω πως το ένα μέρος των αποριών και ερωτημάτων,οχι  το σύνολο.Γιαυτό όμως που εγω διαπίστωσα οτι έχω κάνει λάθος θέλω να δηλώσω την λύπη μου και συνάμα την αγανάκτηση μου γιατί έδωσα πίστη σε λεγόμενα τρίτων χωρίς να διασταυρώσω πλήρως τα λεγόμενα τους.Υπόσχομαι πως και την καλημέρα θα την διυλίζω.Δήμαρχε και πάλι λυπάμαι γιατί σε αδίκησα στο μισό των γραφόμενων μου, σχετικά με την δημοσίευση των  εγγράφων,εκρεμμεί όμως το υπόλοιπο μισό,δημοσίευση πρακτικών, καθώς και τα άλλα δυο θίγεντα θέματα..
