Η κ. Ευανθία (Εύα) Παναγιώτη Κατωπόδη υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος με τον συνδυασμό του Γ. Καλούδη «Eπτανησιακή Aναγέννηση»

Η Νέα Αρχιτεκτονική χρειάζεται: Νέα και άφθαρτα πρόσωπα με φρέσκιες ιδέες

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Γεννήθηκα στην Καρυά και σε ηλικία τριών ετών μετακομίσαμε οικογενειακά στη πόλη της Λευκάδας όπου τελείωσα Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο.

Πατέρας μου είναι ο αείμνηστος αυτοκινητιστής Πάνος Κατωπόδης και μητέρα μου η Πανάγιω Κατωπόδη το γένος Κακλαμάνη και οι δυο τους απ’ την Καρυά.

Μετά τις σπουδές μου στην Ιατρική Σχολή της Βάρνας απέκτησα την ειδικότητα τηςακτινοδιαγνωστικής εργαζόμενη για 5 χρόνια στο Νοσοκομείο «ΜΕΤΑΞΑ» του Πειραιά και έκανα το αγροτικό μου στην Ευρυτανία για ενάμισι χρόνο. Στην συνέχεια εργάστηκα για τρία χρόνια σαν επιστημονική υπεύθυνη και Διευθύντρια του Ακτινοδιαγνωστικού τμήματος μεγάλου ιδιωτικού διαγνωστικού κέντρου στον Πειραιά και το 2004 μπήκα στο ΕΣΥ και διορίστηκα στο Νοσοκομείο Καρπενησίου. Είμαι παντρεμένη με τον Λευκαδίτη πρώην Αρχιπλοίαρχο του Ε.Ν. Νίκο Γαζή ο οποίος τα τελευταία χρόνια αρθρογραφεί στον τοπικό τύπο της Λευκάδας.

Σήμερα εργάζομαι σαν Ιατρός Επιμελήτρια Α’ και είμαι Διευθυντεύουσα του Ακτινοδιαγνωστικού Τμήματος στο Γενικό Νοσοκομείο Άμφισσας.

Κατά την τελευταία πενταετία μετεκπαιδεύτηκα δυο φορές στο Γεν. Νοσοκομείο της Νίκαιας «ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ» στις νεώτερες ακτινοδιαγνωστικές  μεθόδους, ενώ έχω συμμετάσχει σεενενήντα επτά διεθνή και εθνικά ιατρικά συνέδρια και έχω παρουσιάσει και δημοσιεύσει πάνω από εκατό επιστημονικές εργασίες μου στους τόμους των πρακτικών των συνεδρίων και αρκετές απ’ αυτές σε επιστημονικά ιατρικά περιοδικά της Ελλάδας και του εξωτερικού, ενώέχω βραβευτεί για επιστημονική εργασία μου από την Ελληνική Ακτινολογική Εταιρεία..

Έχω συμμετάσχει κατ’ επανάληψη ενεργά σε προγράμματα ενημέρωσης πληθυσμού για ζητήματα δημόσιας υγείας και πρόληψης, προφύλαξης ή έγκαιρης διάγνωσης διαφόρων ασθενειών.

Είμαι μέλος στις παρακάτω Ιατρικές Εταιρείες και Ιδρύματα:

* Ελληνική Ακτινολογική Εταιρεία

* Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία

* Ελληνική Χειρουργική Εταιρεία Μαστού

* Ελληνικό Κολέγιο Ακτινολογίας

Επίσης είμαι μέλος του Μουσικοχορευτικού Σωματείου «ΑΠΟΛΛΩΝ» Καρυάς.

Μιλάω την Βουλγαρική και την Αγγλική γλώσσα.

Έχω διατελέσει:

  • Ενεργό Μέλος του ΠΑΣΟΚ απ’ τα μαθητικά μου χρόνια μέχρι σήμερα
  • Πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Φοιτητών Βάρνας 1984-1989
  • Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικευομένων Ιατρών Γ. Ν. ΜΕΤΑΞΑ ’94-98
  • Εκλεγμένο Τακτικό Μέλος του Επιστημ. Συμβουλίου  » »   1994 – 1998
  • Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Ευρυτανίας 2005-2008
  • Δημοτική Σύμβουλος Λευκάδας 1991-1994
  • Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας Λευκάδας 1993-1994
  • Πρόεδρος του Β’ Παιδικού Σταθμού Δήμου Λευκάδας 1991-1994

Συμμετέχω και αγωνίζομαι μέσα από τον ανεξάρτητο Συνδυασμό «ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ»  με επικεφαλής τον υποψήφιο Περιφερειάρχη Γιώργο ΚΑΛΟΥΔΗ και δίπλα στα καταξιωμένα στελέχη της Αυτοδιοίκησης που τον πλαισιώνουν, γιατί ενδιαφέρομαι για τον τόπο μου και θεωρώ πως  έχουμε το όραμα, την γνώση, την εμπειρία και κυρίως το μεράκι να προσφέρουμε στα επτάνησα και στη Λευκάδα μας την προοπτική και την ανάπτυξη που δικαιούνται.

Σε ότι με αφορά προσωπικά θεωρώ ότι ήρθε η ώρα να γυρίσω και να προσφέρω  στον τόπο μου από κάθε μετερίζι που εσείς θα αποφασίσετε.

Ήρθε ο καιρός, το Αθηνοκεντρικό κράτος και οι αυλές τις Εκάλης που το διαφεντεύουν να καταλάβουν ότι οι Επτανήσιοι αποφασίζουν πλέον για τα Επτάνησα και ότι δεν δεχόμαστε ούτε τους δερβέναγες που μας στέλνουν οι  κύκλοι της διαπλοκής, ερήμην των τοπικών οργάνων και των κοινωνιών μας, ούτε να συνεχισθεί η παραπέρα υποβάθμισή μας.

Είμαστε αποφασισμένοι να διεκδικήσουμε και να υποχρεώσουμε να εφαρμοστούν και στα επτάνησα τόσο η συνταγματική πρόβλεψη όσο και τα ευρωπαϊκά πλεονεκτήματα που προβλέπονται για τις νησιωτικές περιοχές και που παράνομα και ετσιθελικά μας στερούν για χρόνια τώρα.

Είμαστε αντίθετοι στο Μνημόνιο γιατί θεωρούμε πως δεν αναζητήθηκαν οι λύσεις προς την ορθή κατεύθυνση, όπως είναι η περιστολή της φοροδιαφυγής, η αντιμετώπιση της εισφοροδιαφυγής, ο επιμερισμός των βαρών στους έχοντες και κατέχοντες αλλά αντίθετα, επιχειρείται για μια ακόμη φορά να φορτωθούν τα βάρη στα συνήθη υποζύγια, τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους.

Όλα αυτά τα χρόνια που εφαρμόστηκε ο Καποδίστριας, διαπιστώσαμε πως αντί να προχωρήσουμε μπροστά στο δρόμο της ανάπτυξης  γλιστρήσαμε  στον κατήφορο της διαφθοράς με μπλοκαρισμένους τους τροχούς κυρίως εξ αιτίας των κομματικών γραναζιών που παρεμβάλλονταν.

Πεισθήκαμε λοιπόν πέρα από κάθε αμφιβολία πως η εμπλοκή των πολιτικών κομμάτων στην Αυτοδιοίκηση όχι μόνο δεν προσφέρει τίποτε το θετικό αλλά απεναντίας διχάζει και αποπροσανατολίζει τους πολίτες που βιώνουν και αντιμετωπίζουν τα κοινά τοπικά προβλήματα, ενώ ταυτόχρονα  αποδυναμώνει τη φωνή τους…

Θεωρούμε πως η Αυτοδιοίκηση δεν χρειάζεται πλέον κομματικά καπέλα

Γι αυτό στις εκλογές του Νοέμβρη

Βάζουμε τελεία και παύλα στα κόμματα

ψηφίζοντας

«ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ»

Επικοινωνία :

Κιν. 6945382328nickeva@otenet.gr

