Επειδή το θέμα των ημερών, λανθασμένα κατά την άποψή μου, είναι το αποκαλούμενο «Πλάνο της επένδυσης στο Κεφάλι», σας αποστέλλω δύο σχετικά δημοσιεύματα.
Το πρώτο, αφορά την συνέντευξη που παραχώρησε ο κ. Τζέικομπ Ρότσιλντ, τον Ιούλιο του 2010, στους κ.κ. Φίλιππο Πάγκαλο (Business File) και Αντώνη Δ.Παπαγιαννίδη (Οικονομική)www.economia.gr/show_article.asp?nid=1704 .
O κ. Ρότσιλντ αναφέρεται στην κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας, της ελληνικής οικονομίας και καταλήγει την συνέντευξή του ως εξής¨
Ερώτηση. Πιστεύετε ότι θα επενδύατε σε ακίνητα?
Απάντηση (κ. Ρότσιλντ) «Κοιτάξτε να δείτε, είμαι στην Ελλάδα εδώ και σαράντα χρόνια. Εχω απολαύσει την Ελλάδα, είμαι εδώ όχι για επαγγελματικούς λόγους αλλά επειδή λατρεύω τον τόπο και θέλω τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου να το χαίρονται κι αυτοί. Είμαι επενδυτής στην Ελλάδα – οχι επιχειρηματικά. Πιστεύω στην Ελλάδα. Βρίσκομαι εδώ για να επισκεφτώ ένα κτήμα που αγόρασα πρόσφατα, όχι εκείνο που έχω στην Κέρκυρα αλλά εκείνο που βρίσκεται στο Μεγανήσι.
Τη στιγμή αυτή ανοίγω έναν δρόμο και ελπίζω ότι τα παιδιά και τα εγγόνια μου θα χτίσουν εκεί τα σπίτια τους. Δεν το βλέπω εμπορικά.
Θεωρώ ότι πρόκειται για ένα από τα πιο όμορφα μέρη στον κόσμο.
Γιατί λοιπόν να περιπλέκουμε τα πράγματα?»
Το δεύτερο αφορά δημοσίευμα της εφημερίδας ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ της Κέρκυρας, με ημερομηνία 06/10/2010 και αναδημοσιεύεται από τον KORFIATIS BLOGSPOThttp://korfiatis.blogspot.com/2010/10/httpwwwenimerosicom_06.html.
Σε αυτό, αφού γίνεται αναφορά στην παρουσίαση που έγινε στο Μεγανήσι από τον κ.Μουρκογιάννη, η δημοσιογράφος Βιβή Τρύφωνα καταλήγει «…Τριάντα άτομα θα είναι το μόνιμο προσωπικό, ενώ κατά την διάρκεια του καλοκαιριού ο αριθμός των εργαζομένων θα αυξάνεται κατά πολύ…»
Τα συμπεράσματα δικά σας και ο Αη Γρηγόρης να μας φωτίσει.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Σπύρος Μάλαμας

 

