Σπύρος Μάλαμας - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Aπάντηση του κ Μάλαμα Σπύρου Υπ.Δ.Συμβούλου σε σχόλια που έγινα σε προηγούμενο του δημοσίευμα.
Κυρία Ζαβιτσάνου
Δεν έχω την τύχη να σας γνωρίζω προσωπικά, χαίρομαι όμως που αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τα κοινά του νησιού μας και σας εύχομαι καλό αγώνα.
Διαβάζοντας το σχόλιό σας για το κείμενό μου, οδηγούμαι να σκεφτώ δύο εκδοχές.
1. Οτι διαβάσατε το κείμενό μου πολύ γρήγορα και απρόσεκτα, με αποτέλεσμα να μην καταλάβετε τίποτα από όσα ξεκάθαρα ανέφερα, ή
2. Οτι διαβάσατε το κείμενό μου πολύ προσεκτικά, καταλάβατε απόλυτα τι εννοούσα και για λόγους που εσείς, αλλά κι εγώ και όλοι, γνωρίζουμε, διαστρεβλώνετε εκούσια το περιεχόμενό του.
Η φράση «εμείς και οι άλλοι» πρωτοακούστηκε αυτολεξεί και περιφραστικά στην παρουσίαση της επένδυσης στο Κεφάλι, όπου παρέστησαν σύσσωμοι οι υποστηρικτές της παράταξης που εκπροσωπείτε, πιθανόν κι εσείς, και οι οποίοι χειροκρότησαν, επικροτώντας προφανώς την σημασία της.
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε περιφραστικά στα σχόλια του κ. Πάνου Ι.Κονιδάρη στις 09/10/2010, και του κ.Δημήτρη Ζαβιτσάνου (αν δεν κάνω λάθος είναι σύζυγός σας) στις 09/10/2010 και 11/10/2010, όλα στο meganisinews.gr (την συνέχεια δεν την παρακολούθησα).
Στον αντίποδα των παραπάνω, το κείμενό μου αναφέρει με κεφαλαία γράμματα το «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ».
Σας προτρέπω λοιπόν να κατανοήσετε την έννοια και την σημασία της σύνθεσης και της συνεργασίας, που επιθυμεί η συντριπτική πλειοψηφία της Μεγανησιώτικης κοινωνίας, και να εγκαταλείψετε την στείρα τακτική της άρνησης και του μηδενισμού.
Σας καλώ επίσης, εσάς και την παράταξή σας, εν μέσω της προεκλογικής περιόδου, να αρθρώσετε αυτοδιοικητικό λόγο και να καταθέσετε προτάσεις που επί ματαίω αναμένουμε τόσο καιρό.
Ελπίζοντας στο μέλλον τα κείμενά μου να μην πέσουν πάλι θύματα «παρανόησης», είμαι στην διάθεσή σας για να συζητήσουμε τις θέσεις σας σχετικά με τον Δήμο.
Σπύρος Μάλαμας

 

