Δεν θα μπορούσα να μη ευχαριστήσω με την σειρά μου τους Μεγανησιώτες που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους στις δημοτικές εκλογές του Νοέμβρη. Με ψήφο ψυχής- και μεγάλης ευθύνης από μέρους μου ταυτόχρονα-με τοποθέτησαν στην θέση της δημοτικής συμβούλου .
Ενα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς μου και τα αδέλφια μου που χρόνια τώρα στηρίζουν όλες τις αποφάσεις μου και πιστεύουν σε μένα.Στους φίλους και στους συγγενείς μου που ήθελαν να με δουν να αγωνίζομαι και με θεσμικές αρμοδιότητες.

Σημαντική επίσης θεωρώ και την στήριξη ανθρώπων  που μην έχοντας καμμιά φιλική -συγγενική υποχρέωση με εμπιστεύτηκαν και πίστεψαν σε μένα ,δίνοντας μου μεγαλύτερη ικανοποίηση αλλά  και διπλάσια ευθύνη.

Πάνω από όλους όμως θέλω να ευχαριστήσω την δική μου οικογένεια Τον άντρα μου και τα παιδιά μου.Χωρίς την δική τους ώθηση  δεν θα έπερνα ποτέ μια τόσο σημαντική απόφαση,και χωρίς την δική τους συμπαράσταση -ηθική και ουσιαστική- δεν θα θεωρούσα τον εαυτό μου νικητη, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα.

Πέρα από επι μέρους ιδιαιτερότητες και πολιτές διαφοροποιήσεις ήταν πάντα δίπλα μου,να με στηρίζουν ,να με εμπιστεύονται , και να με αγαπάνε.Αυτή η επιτυχία,μου είναι η πιο σημαντική , και τους την αφιερώνω.Τους υπόσχομαι ότι πάντα θα νοιώθουν περήφανοι για μένα.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω και όλους αυτούς που με΄΄ διάφορους’’ τρόπους προσπάθησαν να αποδυναμώσουν την προσπάθειά μου  ,γιατί   με πείσμωσαν  και με δυνάμωσαν περισσότερο ,έτσι ώστε το αποτέλεσμα του αγώνα μου να δικαιώσει και εμένα και τον συνδιασμό μου.

Καλώς η κακώς το Μεγανήσι είναι πολύ μικρός τόπος και όλοι γνωριζόμαστε.Και κρινόμαστε….
Σε τέτοιου είδους συμπεριφορές θα απαντήσω με την παρουσία και την δουλειά μου.
Η ίδια η κοινωνία  απάντησε δίνοντας τους το μύνημα την Κυριακή στις 7 Νοέμβρη.
Ελπίζω να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης που μου δόθηκε.

Υπόσχομαι να αγωνιστώ για ένα καλύτερο Μεγανήσι  ,θεωρώντας σημαντική την στήριξη και την συμμετοχή σας και στο ….μέλλον.
Σας ευχαριστώ .
Με τιμή Καββαδά Ελλη .

